17 lis 2015

Wianki z precelków.


Wianki z preclow.

Dekoracja na wieczor wigilijny- wianek z precelkow. Edyta Guhl.


Pierwszy raz zobaczyłam te wianuszki u Eleny Shashkina w internecie i bardzo się nimi zachwyciłam. Potem pojawiły się na niemieckim blogu u Simony i już wiedziałam, że muszę je dla Was zrobić. Nie wymagają pieczenia, są bardzo efektowne, możecie użyć ich jako ozdoby adwentowej, dać w prezencie, a co najważniejsze- dekoracja daje się zjeść i jest bardzo smaczna. Zapraszam :-)



Wianuszki z precelków:



paczka małych precelków typu słone paluszki
biala czekolada, kuwertura, 
mak lub nasionka chia
kolorowe cukierki

Precelek


Pięć precelków układamy w kształcie koła na papierze do pieczenia.

Edyta Guhl

Wianek z precelkow


Edyta Guhl

Edyta Guhl

 Czekoladę lub kuwerturę rozpuszczamy w kąpieli wodnej i wylewamy łyżeczką w miejscu łączenia się precelków. Kładziemy drugi wianek i powtarzamy czynność, tak aby czekolada połączyła oba wianuszki. Posypujemy nasionkami chia lub makiem, ozdabiamy dowolnie kolorowymi cukierkami. Gotowe :-) Zostawiamy do zastygniecia. Naturalnie mozna zrobic tez wieksze lub mniejsze wianki.
Zrobiłam bardzo dużo różnych wianuszków i nie bardzo mogłam się zdecydować, które zdjecia Wam pokazać. Niektóre polałam ciemną czekoladą, posypałam wiórkami kokosowymi, ozdobiłam żurawiną, skorka pomarańczową i ozdobną kokardką.  Gorąco zapraszam do własnej kreatywności, Edyta :-)


Edyta Guhl
Edyta Guhl

Edyta Guhl




2 komentarze:

  1. Są przefantastyczne *__*
    Zrobię je, koniecznie.
    Najbardziej podobają mi się te lekko oblane czekoladą z pastelowymi groszkami

    OdpowiedzUsuń